Ont i halsen =(

Kom som från en klar himel =( Nu har hon mega ont i halsen... Jag her verkligen inte varken tid eller ork för att bli sjuk IGEN!! Känner mig inte allt fit for fight... Ska gå o lägga mig i min goa säng alldeles strax...

Måste säga att jag e alldeeles dödstrött... Har suttit & letat hur länge som helst efter en släkting till mig på fb... Det e inte så lätt att hitta folk där =( Men tillslut hittade jag henne! Hon har gift sig & bytat efternamn så det var ju inte så lätt att hitta henne då! Vi fick ett dödsbud igår om att hennes pappa gått bort i canser ♥ Såå fruktansvärt sorgligt!! Han vart väl i mina föräldrars ålder och Caroline e typ som jag, ett par år yngre än mig! Fy farao... Tänk det skulle ju lika gärna kunnat vara min =( Ont i hjärtat och jag tänker verkligen på henne!! Fy va livet e bräckligt, det märker man när det händer saker runt omkring en som e jobbigt! Se på de unga som miste livet i Thailand.... Vilken tragedi!! Lider verkligen med deras nära & kära!

Mycket sorg på kort tid.... Sänder Caroline och hennes familj alla tankar och varma kramar!

Nehe nu blir det bingen.... Ska upp tidigt imorgon bitti så det kan ju vara skönt att få sova lite...

Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0