Snölek =)

Frisk luft ska ju vara bra för hälsan... Drog mig ut med mina barn så de fick frisk luft idag i alla fall... Drog dem runt brandstationen på en snowracer för att rasta Zelma... Sen blev det en sväng till lekplatsen för att rasta barnen... Önskar såå att man hade haft mer ork i en härligt solig vinterdag men man får inte så värst mycket energi när det går upp & sen ner igen!

Har inte haft den bästa nätter! Magsjukan är tydligen tillbaka i huset och mamman har spenderat halva natten på toaletten =( Tänkte att det är väl något jag stoppat i mig ( eller föör mycket ) men nepp... Pratade med pappa och då hade han det och lite till, Janice och Nett var med dåliga =( Kollektivet Lomvägen i vanlig ordning!

Jag blir såå trött på detta!! Febern kom som ett brev på posten nu mot eftermiddagen och nu ligger jag som en sleten på soffan igen!! Vad har man gjort för fel?? Blir inget jobb för min del så det e bara att sikta in sig på att se på de fyra väggarna ett tag till =(

Kan ju erkänna att jag inte har det största lagret av tålamod och tycker jag att jag e frisk så kan jag u inte sitta still direkt... Undra var man införskaffat sig detta tålamod som jag tydligen behöver för jag ska ju inte ta mig utanför husets fyra väggar innan man vart frisk i 100 år.... Var det inte minst en feberfridag =)) Hade ju det... Förädare kallar jag den lilla bakterien som smyger runt på Lomvägen.....

Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0