Sol!

En lugn eftermiddag med barnen ♥ Nu sitter de i varsin fåtulj och äter mackor och tittar på en film! Jag passade på att sätta på en kopp kaffe till mig...

Ganska trötter efter två dagar på jobbet, vart fullt ös och haft hur mycket att göra som helst men det har vart roligt! Vi har gjort experiment både i går och idag... KUL!! Men det märks att man vart dålig, har inte alls lika mycket ork =( Jobb imorogn med så det e bara att kavla upp ärmarna och hålla ut inför helgen...

Idag e sista torsdagen på länge som Alvin kommer att vara hemma.... Känns konstigt men jag tror att det kommer att bli mycket bra till slut!! Det blir en del packning ikväll kan jag tro och en stek e på tining... Kan nog bli gott tror jag!! Lite mys får man ju ha!

Ellioth har vart i skogen med Solkulla idag ♥ Han längtade!! Igår när han skulle sova sa han att det skulle bli såå roligt!!
"Herman ska till mitt jobb imorgon" sa han drömmande.
"Ja" säger jag.
"Mamma då ska jag dela mina pannkakor med honom" säger ungen och ler med hela ansiktet!!

Hur söt får man vara? Mammahjärtat smälte ganska rejält kan jag ju säga!! Sen har han slaggat jämte sin bror i bäddsoffan i natt, världen lyckligaste liten kille var det! De har sovit HELA natten så det måste ju vart helt OK!!

Nehe om man skulle ta sig den där koppen kaffe nu då =) HA en trevlig eftermiddag på er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åhhh! <3 Han är väl helt ljuvlig!

2012-02-02 @ 22:17:06
URL: http://altessonkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0