Årets första semla

Mums va goda semlor Janice, Christoffer & min Ellioth bakat idag!! Årets första och den var precis såå god som den såg ut att vara... FARLIGT!!

Hade stora planer på att idag... Idag skulle jag ju börjat vara duktig IGEN... Meen njaä det bidde ju inte så... Så med ångetsen på topp så åkte resterna ner från otsbågarna igår! Det e nog min absolut tyngsta last i livet!! Kan INTE motstå dessa gula små krispiga böjjar och dagen efter dessutom =)( öppning alltså )

Så imorogn, tisdag blir dagen D =) Idag har vi vart hemma & myst hela dagen! Jag har möblerat om medans mina juveler kollat på disney filmer på löpande band! Maggan kom med vår nya diskmaskin mitt i allt mitt stökande och bökande! Det e inte alltid såå roligt att vara hemma med sjuka barn! Lovis har vart extra gnällig och har inte haft det minsta matlust! Håller tummar & tår för att natten ska bli bättre och att det blir lite frukostintag... Sen blir det till att ringa jobbet & medddela angående onsdagen.... Håller tummen för att det blir jobb då! Vihar kvalitetsdag då så jag antar att det står MYCKET på den agendan!

Har gått en härlig men kall promenad med Nett & småtrollen idag! Zelman jagade upp en mus, så bedårande söt!! Den blev inte uppäten, av Zelma i alla fall =) Hon e en baddare på att jaga sorkar & möss.... Klart att hon e när man är en råtthund =)



När pappan kommit hem åkte jag in till blomsterlandet med Nett för att förgylla mina vårfönster! På vägen hem blev det en sväng om Eklöws för att fylla på skafferiet!

Nä nu börjar mina ögon bli naniga och det är nog bäst att lägga sig så man orkar med natten med drömmar och klängiga barn =(

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0