Galen natt!!

Godmorgon Eeeeemmmmiiiillll!!!!!!

Oj oj oj va det har blåst heela natten och värre blev det fram på småtimmarna!! Jag kan inte påstå att jag sovit många timmar denna natten =( Fy va läskigt det var, hela huset lyfte nästan!

Det var ingen rolig kväll vi hade på Lomvägen! Alvin blev bara sämre & sämre och den gossen blir ju aldrig sjuk!! Febern bara steg & steg trotts panodil och tillslut var febern upp på 41!!! Sen spydde han som en galen, stackarn! Det var såå synd om honom! Pappsen o jag städade toan och han in i en dusch sen stoppade pappsen om honom i sängen! Lite ny Ibumetin denna gången och sen har han bara vart uppe och druckit vatten vid 4... Det verkar i alla fall somom det var för febern han kräktes... Blit sängen och vara frisk innan det treäffas kompisar i alla fall!!
Han sover fortfarande och idag blir det filmtittande och mys i soffan!

Lovis kräktes två gånger igår... Men efter en flaska välling och alvedon verkade hon bli lite bättre i alla fall! Inget mera kräkandes utan bara feber! Inatt har hon vart som en kamin tätt tätt jämte mig! Ellioth har oxå sovit hos oss, snurrat och drömt hela natten! Han har tyckt att blåsten vart superläskig och det kan man ju förstå med tanke på att inte en annan sovit typ alls!!

Idag går tvättmaskinen varm kan jag tro... Tv:n går varm den med!! Snart blir det frukost, Ellioth har beställt ägg och rostat bröd =) Gullunge!! För min del blir det yoghurt, mussli, banan & apelsin =) Inget mera bröd för min del! Det gick hur bra som helst igår med vv så nu e det bara att kämpa på =) Ha en bra dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0