IKEA - besök

God morgon på er!!

Vaknade tidigt idag... Eller mina barn vaknade tidigt! Suck!! Det hade jag INTE planerat idag =) Men nu börjar de bli bra =) Så då e sovmorgonen slut!!! Mamman därimot börjar bli förskuld, pappan med =( Men Ellioth är piggelin =) Skönt! Loppan e bra i magen och äter ganska bra!! Ingen feber och det känns skönt! Vet inte vad de har vart för fel på dem, ingen vanlig magsjuka kan det vart heller för då hade ju någon av oss andra fått det! Förbannat ont i magen har jag haft... Men inget mer förutom en megatät nos =( Känns skönt att ha tre dagar på sig innan det blir jobb på måndag och nya krafter! Ny vecka och friska barn och föräldrar....

Lagom mör så här morgonen efter =) Efter ett IKEA besök alltså =) Känns som katten i vaderna så det sitter liksom hårt i!! Vi åkte upp efter Rogers jobb igår och inhandlade en liten och söt bäddsoffa! Passar skitbra i ett barnrum! Det var ett stort hopp i priserna till näsa soffa... 2000 och då blev den ju såklart mycket större och hade inte fått plats! Suck... Nåja vi tar detta på prov i ett första läge... Skulle köpt en låda att ha under sängen men efterklok kan man ju vara men det kanske finns på jysk eller rusta =) Annars e ju inte IKEA allt för lååångt bbort =)

Kan säga att jag har mååånga planer eller önskemål och det e ju tur att mina barn fyller år snart =) Vet precis vad som ska inhandlas då!!Kommer bli skitbra =) Rom byggdes ju inte på en dag, eller hur!!

Idag bär det av in till Colorama för att kolla in deras tapeter och se om jag hittar nåt till hallen! Nu ska det fixas se ni
=) Känns faktiskt riktigt roligt!! Nu blir vi ÄNTLIGEN av med stjärntapeterna =)

Nåja ni får ha en trevlig fredag!!
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0