Klitterbadet

Söndag kväll... vart tog hela helgen vägen? Den försvann fort...

Känner mig ändå väldigt nöjd efter helgen som gått och inser att jag har ju faktiskt fått gjort hur mycket som helst!! Fredagen var en mycket knepig dag som slutade väl... Fredagen den trettonde!! Ja det kan man ju lugnt säga och jag kan bara tacka gudarna för att den sutade som den gjorde ♥

Det blev en tur till Gekås för att inhandla gardiner till vardagsrummet och jag är verkliugen supernöjd!! En födelsdagspresent hittade vi med nu e det bara pappsens kvar... Inte helt fel =)

Lördagen var vi sega allaihopa och det kändes i hela kroppen att det blev sent och vart en mycket tuff dag... Vi var uppe med tuppen för att ta oss till idrottshallen och sitta i kiosken och se Alvin spela! 11-3 till dem =) Riktig utklassning, lite roligt att det e deras tur nu =)

Ellioth var på bio med mormor, Lejonkungen i 3D... Den var läskig och han skulle minsann inte ens prata om den, inte förän på kvällen =) Det blev middag hos mamma & pappa och det var jätte mysigt! Det toppade vi med en lååång promenad, bara jag & mamma =) MYS!!

Hem och fixa med gardiner för att sen ta en kopp kaffe hos Nett & Rikard! Sega var vi och det blev inte sent, längtade hem till soffan och tv:n... Det var såå skönt! Lite chips o ostbågar innan jag slocknade vid 22 =) Jippi! Vilken romantsik lördagskväll... eller inte! Var uppe och hämtade Roger vid halv 2 där han sov i en totalt upplyst lägenhet... sovandes sen lääänge, långt innan mig =) Det var skönt att vakna ganska utvilade idag och det bvlev en familjedag =) En tur till falkenberg med de små för att bada på klitterbadet! Såå underbart! Det märktes att vi inte vart iväg på länge, inte sen innan jul! Barnen var lite avvaktande innan det släppte och det åktes ocj klättrades och de hade superkul!! Vi letade upp den varma bassängen med =) Inte fel!! Herre jösses vad det har hänt saker med Ellioth sen vi började bada! Från starten så ville han knappt doppa sig men nu kokar han och Roger kaffe =)) Min lille Nisse!!

Han har ju kopplat ihop att när man åker och badar blir det ofta en tur om det stora gula M:et.... Det frågade han efter såklart och blev supersur när vi inte skulle dit! Det blev köttfärssås och skruvar hemma istället! Det var mums!! Ellioth fick åka med pappsen och tvätta bilen och jag och Lovis var kvar hemma och gardinade klart! I början e det lite vemodigt men nu såå blev det såå fint!! Ljust!!! Fint!!! Åhhh jag njuter =)

Alvin åkte just för att träna innebandy med ett gäng kompisar =) Roligt att han hittar på något! Vi stoppade honom idag för att åka till stan... Tycker inte att ett par 14-åringar ska dra runt på en stängd stan... Han tyckte att vi var de dummaste i världen =)) Men nu har det släppt =)

Nu ska jag ut och gå med Zelma på en runda kring Veddige =) Lite egentid med doggen!! Ha en trevlig kväll på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0