Ny vecka

Goddagens!

Hemma för en febrig kille med magont.... Var LIVRÄDD att det skulle bli magsjuka utav det för han får sån panik! Men det har inte hänt något ännu tack och lov!! Ska vara hemma imorogn oxå så får vi se hur det e med febern sen. Lovis hade med feber fast högre =( Inte roligt att gå hemme med TVÅ gnällspikar som inte leva med varandra men heller inte itan varandra....  Bråk hela tiden typ...

Jag har fortfarande ont i magen och är trött... Gick runt brandstationen innan och jag var helt slut när jag kom hem!! Oj oj trodde man hade lite bättre kondition =/

Min lilla höna sover nu, sent I know men hon hade aldrig klarat sig till 7 heller för den delen! Nä e man hemma och e sjuk så en man då finns det inga rutiner =( Man får helt enkelt ta det som det kommer!

Nu har vi vart hemma i en vecka och jag börjar sakna jobbet, ska bli roligt att komma tillbaka! Är såå mycket som jag vill göra jue!! Men förhoppningsvis ska jag vara så bra så jag kan jobba påå onsdag =) Sen e min underbara man hemma och vabbar om det behövs ♥

Hoppas att han kommer hem snart innan han kör ner till falkenberg en sväng... Sen blir det middagslagning med barnen! Även den store =)

Ha en goer måndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0