Onsdag...

Go kväll på er!

Lite skönt att ha bloggen just nu när allt e upp och ner =/ Man vet inte från ena stunden vad man känner, tycker eller vill...om någonting! Jag måste säga att jag beundrar er som gitter läsa om vårt smått kaotiska småbarnsliv =)

Har gått en låång och snabb runda kring hela Veddige nu ikväll, kallat som satan men otroligt skönt! Fick rensat huvudet en aning i alla fall!!

Hade pappa på besök i kväll och det var mycket uppskattat från två små trolls håll =) Vi vuxna med såklart! Det bidde korv med mos till kvällsmat och det satt som en smäck =) Nu har jag damt ner i soffan och njuter av lugnet och ska sappa till mig något trevligt att titta på! Sen ska jag krypa ner i en nybäddad gos säng och slumra en stund!!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0