Solskenspromenad

Gick en härlig promenad på förmiddagen med Lovis ♥ Ellioth lämnade jag in hos Nett så jag kunde traska på i rask takt & få lite egentid i allt vabbande! Tänk alla skulle ha en så underbar familj alldeles granne ♥ Det e såå skönt att få den hjälpen när det kniper och Ellioth fullkomligt ÄLSKAR att vara hos Nett & Rikard! Igår fjäskade han till sig pannkakor till kvällsmat =) När vi kom för att fika hörde jag han från köket:
" Åh e det Lovis.... ska de fika me" mycket besviken!
"Ja" sa Nici.
" Ja ja jag ska inte hem i alla fall"

Härliga unge! Ibland e han lite föör ärlig =)

Gick bättre att få hem honom idag =) Nett kom hit lagom till att maten stod på bordet =) Perfekt!!

Har fått städat toaletten i dag i alla fall, annars har det blivit mycket mysande i soffan med en gnällig Lovis! Febern går upp & ner men idag åt hon i alla fall lite till lunchen =) Glad mamma! Ringde jobbet och sa att vi blir hemma onsda, torsdag med när vi e lediga fredag så hinner hon bli bra! Jag vågar inte lämna henne när hon inte e 100 och inte äter ordentligt! Det e det INTE värt! Då har vi tillbaka det till helgen!

Ska fixa kvällsmat snart till mitt ♥ som kom hem! Mys i soffan med hela la familia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0