The girl with the dragon tattoo

Åh vilket bästinginfall jag fick idag =) Bio med älskling och finaste Nett & Rikard! Barnen blir inackordearde med goaste Janice & Christoffer =)

Var nere på Hemköpp nyss med Janice och inhandalade lite godis till dem så de har lite gottigt! Måste man ju ha när det e lördagkväll!! Ska in i en dusch nu och göra sig vacker... Sen blir det att tuffa in till city, var ju tvugna att vara där en timme innan den dörjar när man bokat biljetter.

Ska bli riktigt mysigt! En perfekt avslutning på julsemestern! Träffade en kollega på Hemköp så hon påminde mig om att det är möte i veckan, hos oss =) Då ska vi fixa lite god fika till kvällen och jag skulle skriva minnesanteckningar... Hm det hade jag glömt.. så jag vet ju vad jag har att göra på måndag när jag börjar jobba!!

Ha en mycket  trevlig lördagskväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0