Vila

God morgon på er!

I dag händer inte många knop på Lomvägen, i alla fall inte för mamman... Oj oj oj vad jag känner mig överkörd, ont i hela kroppen =( Huvudvärk, ont i magen, nacken & axlar... Undrar vad det här vart, en jävla mastodont magsjuka??

Tänk va man kan bli lurad, kände mig ganska pigg i går kväll, städade toaletterna för att jag var riktigt tvungen! Sen fixade jag de goa semlorna, Roger tryckte i sig två =) Jag kan inte säga att min mage tyckte att det var en hit, men munnen =))) Ha ha ha kaffet ville hon inte heller ha??? Ok hur e det egentligen, säga nej till kaffe???

Jag hamnade i sängen nästan strax efter att Roger kommit hem...

Idag har jag en mycket sprallig son som håller på att krypa ur sitt skinn.... Roger ska städa förrådet och åka in till tippen i stan och slänga, då ska Ellioth få följa med =) Tiden kan nog gå mycket lååångsamt innan de ska åka =) Roligt för honom att ha något roligt att se fram mot! Saken e ju den att det har inte vart en såå jätte rolig vecka med en sjuk Lovis och sen kommer helgen då vi skulle gjort såå mycket, då blir mamma sjuk =( Inte roligt alls! Blir inget jobb för oss i morgon i alla fall, håller tummar och tår för att det blir jobb på tisdag! Barnen behöver leka av sig lite och träffa alla sina kompisar och jag vill ju med såklart till jobbet!!

Jag och Lovis planerar för en soffhängardag med en massa bra Astrid-filmer =) Bara att njuta av lugnet =)

Ha en goer söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0