Äntligen...

Oj oj oj vad det regnar utanför fönstret!! Undra vad man gör en dag som denna?? Jag har redan vart ute & gått & joggat med mina stavar =) Zelman har vart ute på en runda oxå! Jag är nyduschad & klädd... Har tvättat en maskin tvätt och har ännu en i maskinen... Fick precis tagit in den första tvätten & våra täcken som jag hängt ut på vädring... innan de hann att bli pissevåta!
 
Min lilla Loppa e bättre, febern har gått ner men den e fortfarande lite förhöjd så det var ju skönt att det blev lite kasst väder,då e det helt ok att ligga i soffan och glo på film =) Hon e fortfarande inte förskyld så det kanske får bli ett läkarbesök i helgen om det inte vänder stadigt.
 
Äntligen e det fredag och dagen min gubbe längtat efter =) Idag går han på semester, en välbehövlig semester!! Det har blivit en massa övertid & stress mm så han behöver verkligen bara lugn & ro =) Härligt! Hade planerat att grillen skulle på ikväll men i detta regnet vet jag inte... Får kanske ha en back up... Har en grov idetorka vad det gäller matlagning! Vet inte alls vad jag ska hitta på... Får la gogla på det =)
 
Nehe annars har vi inte planerat något särskillt denna helgen mer än att hälsa på farmor på söndag =) Ska bli mysigt, hoppas på fint väder så vi kanske kan gå ut & gå en runda! Fika vid stranden e härligt!!
 
Ha en trevlig helg på er & njut av fredagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0