Bäbisgos!!

Åh igår var vi hemma hos Janice, Christoffer & Theo och gosade på ny bebbe!! Mys på hög nivå!!
 
Lovis slök honom på en gång! Det trodde jag INTE! Hade inbillat mig att hon skulle vara lika sotis somm på Vilja =) Men hon skulle ha honom HELA tiden!! Hon matade & höll honom jätte fint!! Ellioth var lite mer avvaktademen det ändrades sig efter en stund =) Han gosade, pussade & klappade på honom =) Mycket väl godkänt!!
 
 
       
 
En hunrgig Theo =) Liten & otroligt söööt!!
 
 
 
Kärlek vid första ögonblicket!! Min Theo ♥ Hon håller honom såå försiktig!!
 
 
 
 
Ellioth pussar på Theo =)
 
) 
 
Theo är lessen och börjar bli hungrig! Lovis försöker prata med honom =)
 
 
 
Lovis hjälper Janice att mata Theo ♥ Jag kan själv =)
 
Helt otroligt att det går sååå fort, har mina barn vart såå små?? Oj oj oj!! Tänk att de växer upp såå fort! Kan man inte bara stoppa tiden en stund??
 
Vi bytade blöja & barnen tittade på med stoora ögon! Ellioth tyckte att han hade en stooor punk =)
 
Ett jätte grattis ännu en gång till er lille juvel!! Många kramar från hela familjen Stehnson
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0