Ingen Strand =(

Det blev ingen strand idag =(
Har en liten Nisse som kräks & mår inge bra!! Stackars liten! Det började i natt men en massa nattskräck... Gråt & tandagnissla & massa dumma drömmar! Svårt att få det att sluta, krama en massa & hoppas att han vaknar! Sen blev han jätte lessen i vår säng men vi han i alla fall till toaletten! Då tänkte jag att det kunde bero på solen igår, för lite vatten och en massa elaka drömmar...
 
Han hade ingen vidare matlust men det har han inte haft på ett tag... Men till stranden ville han ju såklart! Med Herman! Han var ute & lekte & körde bilen så jag tänkte ju att det var inga problem tills Sofie kom & vi skulle packa in oss i bilen... Loppan var snabbt ute medans Ellioth drack ett glas vatten och hann ut till trappen sen var det kört =( Bara att packa in oss i soffan istället... En hysteriskt lessen Loppa som minsann skulle till stranden & bada... Hon hördes nog över hela Lomvägen... Ellioth ligger nerbäddad i soffan & kollar på Pippi...
 
Känns lite typiskt... Förra strandvädret var det Lovis som var dålig & nu e det Ellioth så jag för min del tar till damtrassan och gör rent hus istället! Roger åkte till Näs & ska polera den grå! Min rediga man!! Hade plander på att ta tåget in till stan ikväll men det blir ju inget med det... Håller tummar & tår för att det blir av nästa torsdag... Har inte vart inne på en enda strögetöppet =( Nåja vi har ju gjort en massa annat istället!!
 
Ni andra får ha en härlig dag på stranden så ska jag fylla på gosförrådet med mina kids istället ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0