Jordgubbar & grädde

Mmmm det bästa som finns! Jordubbar & grädde har just mumsat i mig!
 
Jag njuter av en sovandes liten Loppa som verkligen behöver all sömn hon kan få! Det hade mamman med behövt men det klipps kanter utanför fönstret &det finns inte på kartan att jag kan somna med en grästrimmer morrandes utanför!!! Såå kinkig e jag, hur trött jag än må vara!
 
Vi har inte sovit någonting alls inatt =( Lovis har haft 40 grader heeela natten trotts alvedon var fjärde timme! En liten kamin som legat jämte mig! Stackars liten!! Vet inte vad det beror på att hon har såå hög feber =( Inte förskyld alls... Men fortsätter detta så blir det vårdcentralen, inget annat att göra!
 
Låg i soffan igår & längtade & väntade på mitt hjärta... Hade hur mycket som helst på jobbet och jag kunde inte somna därför heller =( Men en Beck - film gjorde det lite lättade att slappna av i alla fall! Älskar Beck så det vart inga problem att titta på! Men inte kunde jag somna efter den!! Läskig och sen var jag trött men klarvaken och sen var Lovis vaken! Roger kom hem vid 2. Inte somnade jag för det för min lilla kamin låg på mig! Roger gick upp som vanligt och åkte vid 6 =( Håller alla tummar och tår för att han kommer hem itid idag!!! Har två små barn som längtar efter sin älskade pappa!! De pratade i telefon på morgonen =)
 
Det blev en förmiddagspromenad till kiosken med Jen och hennes trolll och en glass =) Något som går ner på min lilla! Vi gjirde pyttipanna på rester idag, riktig pyttipanna och det var såå gott!! Ellioth vart överlycklig då han fick stekt ägg till, utan gulan! Nu har han åkt med Herman till stranden =) Lyckan var enorm!! Jag vilar på soffan och önskar jag finge en powernap!! Grästrimmern e borta - Så in i dimman =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0