När Jag Äter Choklad...

Jag har legat i soffan & päst efter att  vart & handlat med la familia. Det är såå underbart att lyssna till barnens lek & höra hur lyckliga de är tillsammans. Man vet att de alltid har någon att vara med & de leker såå otroligt bra tillsammans!!
 
När jag låg där på soffan kom jag på vad som fanns i kylskåpet... Jordubbschoklad!! Carro introducerade detta på Skara trippen!! Jösses, jag tror jag är fast =)
 
 
Barnen tar sig utåt... Så medans jag äter choklad äter Lovis...
 
 
...Sand...
 
 
Leker i sandlådan =)
 
 
Den här linslusen vill ju oxå va med =)
 
Inte lätt at fånga dessa kids på bild alltid... En som kryper upp i linsen ( Lovis) så det bidde lite suddigt men jag var ju tvungen att visa sandskägget =) Ellioth blundar alltid eller ser allmät fuller ut, kan dock bedyra att han är sponk nykter =) Mina små underverk!!
 
Nu blir det en liten promenad med Zelman så hon får sitt med!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0