Picknick

Åh idag är min dag gjord ♥ Vi har  vart inne och hälsat på min gamla farmor idag!! Det blev en picknick på Kurorten =) Massa badande människor!! Vi kollade in det nya handikappsbadet och det var riktigt fint!!
 
 
 
Min lilla linslus =)                    
 
 
Min underbara farmor ♥
 
 
Lite kallt i vattnet var det men man måste ju testa & svalka fötterna...
 
 
Min älskade Ellioth =)
 
Såå mysigt & nu har man laddat batterierna ordentligt med måånga kramar!! Man vet ju aldrig hur länge man har dem kvar, de gamla... Men min farmor är av segt virke & en riktigt piggelin!! Hon var mycket nöjd med sion söndag & älskar att träffas & vara ute & lapa sol!! Det gjorde min farfar med ♥ My God va jag saknar honom!! Farmor säger alltid att Roger e så lik honom på såå många sätt... Lite roligt!!
 
Det blev ett DYRT beslk för mamma & pappa... Parkeringsböter =0( Oooops!! 400 kr!!! Fy farao!!
 
Vi stannade till på Eklöws på vägenhem, handling till kvällens grillning! Hicorymarinerad fläskfil'e, pastasallad & ett glas Ros'e!! Helt underbart att ha semester!! Har haft 2 veckor ledigt nu och jag måste nog allt säga att vi har tagit måånga goa semetserpoäng =) bakat bullar, Ikea, hemlagad jordgubbsaft, mååånga goa utefrukostar, massa lek, härliga besök mm! Kan nog inte bli bättre! Eller jo nu när min älskling har semester och är med oss =) Åh jag har världens underbaraste familj!! Ojjj va jag älskar dem!!
 
Min gubbe har tvättat trallen, oljat den så snart blir det till att bära upp möblerna... Vet att det kan må vara onödigt eftersom den ska göras om i augusti men det e lååångt dit och vi ska njuta mååånga goa dagar på vår altan!!  Ha en härlig fortsättning på er söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0