Sommarvärme

Åh va det e undebrart ute!! Fruksot, lunch & kvällsmat ute =0) Kan bara inte bli bättre! Vi njuter i fulla drag av att få vara LEDIGA och kunna göra precis som vi vill när vi vill! Självklart hade jag önskat att Loppan var frisk och freberfri... Egentligen har hon bara feber?? Konstigt!! Då hade jag inte vart hemma idag och jag hade inte fått storstädat hela hemmet!! Inget ont som inte för något gott med sig!! Känns ju fantastiskt skönt att inte skjuta upp det till helgen då gubben e ledig!! Fattar inte hur dammigt det kan bli på ett naffs =( Men nu e allt borta =0)

Har haft mysigt lunchbesök med Sofie, Herman & Sonja! Spagetti & köttfärssås bidde det och det räckt till & med till lunch imorogn med för mig & ungarna!! Härligt!! Ellioth har åkt med Herman hem till sig och får lektarmen tillfredställd!! De skulle köra tåget till Allingsås =) Söta gossar, de leker såå fantastiskt tillsammans fullfjädrade med fantasi!! Roligt att lyssna på dem!

Ellioth drömde konstiga drömmar i natt =) Han skrek & var lessen och arg! Hade släpat ut sitt täcke i hallen och fortsatte in på toaletten med sin isbjörn som han gapade &skrek på och kastade honom i tvättkorgen =) Sen tillbaka och somnade om ( fast jag tror inte han var vaken innan ) Underbara unge, trotts att man blir brutalt väckt mitt i natten kunade jag inte låta bli att småle åt min lille soldat =)

Ströget ikväll?? Njaä... Hade vart mysigt i och för sig men Alvin kommer hem med 19 bussen och är förberedd på att meka moppe med pappsen =) Är ganska seger faktiskt och eftersom Loppan fortfarande inte e bra så får det väl vänta till nästa vecka! Kanske skulle man ta taget för ungarnas skull!! Ellioth längtar efter att åka tåg! Har liksom inte blivit av =( Men vi har 4 ½ vecka kvar av ledighet så det ska vi väll hinna med!

Min Loppa somna nu i soffan ramför tv:n hm undra vad man skulle passa på att göra då?? Baka?? Duscha?? Who know's??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0