Body pump

I realy lika my body pump =)

Har vart ute på en strängenrunda med mina stavar och min nypåfyllda Mp3 =) Me lika a lot!!!
Man känner att man gjort ett bra pass, träningsvärk, svettigt och ett gött flås =) Inte trodde jag att de kunde göra sånna undervärk =) Måste gått ner minst 10 kg.... Ha ha tänk om =) Nä men det e gött att kännas lig lite duktig mellan varven!

Söndag, regn och Bilar 2 på tv:n och barnen sitter som ljus med varsin skål med kinapuffar & myser!! Lycka!! Vet inte riktigt vad dagen bjuder på... En sväng till Tvååker till svåger med familj =) En sväng om mamma & pappa kanske... Lite nya kläder på sig så e man so en ny människa!!

Ser fram mot en kväll i soffan med mitt hjärta & en film i kväll!!

Ha en riktigt skön söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0