Bullväder

Idag är det bullväder!!
 
Jag och barnen bakar bullar =) Mys på hög nivå och en ganska bra start på semestern trotts allt! Man ska bara ta tag i livet & sätta i gång!! Kan vara något svårt men ibland måste man bara göra! Tog en tur till Eklöws och handlade det vi behövde och sen hem & göra deg =)
 
Ellioth smulade jäst & skötte bakmaskinen! Lovis stretade och knuffade för att få plats och det bråkades i vanlig ordning!! Dörrarna har smällt igen, funkade även idag... Lejonen morrar osv!
 
Men det blev bullbak och barnen fick varsin degklump och varsin kavel och båda mycket nöjda! Ellioth hade inte glömt att man minsan kunde ha nutella i bullar så det blev hans önskemål! Lovis ville ha vanilj =) Blev inget kort på dem för kameran var utan batteri och ett fullt minneskort =/ Men den e fixad nu!
 
 
Nubakade bullar ♥
 
Mina barn kom på en mycket rolig lek under lunchen... Grimaser!! De skrattade så det pep ur öronen och jag kunde inte låta bli att skratta jag med =) Underbara ungar!!
 
 
Snygging!! Sen fick han med ögonen med =)
 
 
 
Lovis kämpar på men det vill sig inte lika bra som brossan... Inte lätt när man nästan flabbar ihjäl sig samtidigt!
 
 
Se på mig =))
 
 
Här e ungaras egna bullar =) En liten hand som har mycket brottom...
 
Nu har det tryfflats bullar på längden & tvären! Ellioth har tryckt i sig tre & Loppan två, mamman två... nemas problemas! Plus mat så nu tror jag att en liten promenad med Zelma sitter perfekt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0