Bvc

Wow!!! Vilken grabb jag har!!!

Idag  bar det var mot bvc efter att jag hämtat barnen! Ellioth skulle vaccineras, lyssnas på hjärta mm. Han var ganska kaxig när jag hämtade honom och jag undrade tyst hur länge det skulle sitta i...

Men vi kom dit och han tog av sig tröjan, skorna och dokton fick göra det han skulle göra. Vi ska dock öva lite på balansen... Sen kom vi till sprutan och edt gick hur bra sm helst!!! han satt i mitt kvä och jag höll om honom och ett tu tre var det över och ungen sa inte ett knyst! Fick sitt plåster och sen ville han minsann välja ur asken =)



Nu har vi en lila sladdrig orm i vår ägo... Ellioth är stolt som en tupp!! Läkaren sa som jag tänker själv om min dotter... "Kajsa Kavat" och hon blev superledsen för att mamman sa nej... Att det inte var hennes tur... Men Ann-Sofie var inte sen med att säga att hon med fick välja en sak ur lådan eftersom hon oxå minsann vart duktig och vart tyst & snäll =) Ungen skiner upp som en sol! Ner som en pannkaka & upp som en sol =) Hon väljer den rosa ödlan så nu är vi ägare till två sladderdjur! Tur att de inte är äkta!!

Nu har vi fikat, barnen har ätit macka & glass och jag blev såå sugen på en ostmacka! Smakade ett litet bett men sen gjorde jag fruktsallad & hälde på lite yoghurt!! Yes!! Till middag blir det korvstroganoff & ris tror jag, det var superlänge sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0