Familjekväll på Stättared

Gokväll på er!

Haft en mycket bra eftermiddag/kväll på stättared tillsammans med våra familjer på jobbet!! En tradition vi haft i ett par år nu! Mycket uppskattat och hur mysigt som helst!! Ikväll fick mina egna troll följa med då deras pappa fortfarande jobbade och det var väldiggt spännande att få följa med mamma med hennes jobb!!

Ellioth & Lovis känner sig ganska hemma uppe på stättared och sprang runt mycket själva och det e ju inte så konstigt, vi åker dit ganska ofta =)



De hade fått tillökning med ett stort gäng Linderösvin ♥Vilka små juveler!!!

    

Små söta gnagare...



Häst & vagn bjuds det på!! Först ville varken Ellioth eller Lovis men sen ändade de sig...



Klart att man ska åka häst & vagn när man får chansen!!

Min dotter somnade gott i bilen hem, dödstrött... En powernapp... Nu sover hon INTE! Sitter bakom mig i soffan och är inte det minsta trött!! Sjunger hela regristret som hon kan och verkar inte som om hon kommer att vilja sova på det närmaste timmarna! Jaha det e bara att ställa in sig på en vaken kväll så blir man inte stressad heller! Vi ska upp tidigt men det e en annan dag och morgondagens bekymmer för upp kommer vi i vilket fall!

Imorgon e det torsdag och sista jobbedagen för vår del =)) Skönt med helg!! Jag ska in till stan på klassträff!! Ska bli såå mysigt!! Nä nu ska jag luta mig tillbaka med min höns och mysa istället!  Sov gott på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0