Gekås!!

Wow idag inträffade det som aldrig brukar inträffa =) Men min gubbe hängde på till Gekås!! En snabbis & han överlevde =)

Vi köpte nya skor till barnen, Ellioths vart totalt slut och nu står det ett par sommarskor med spindelmannen på i hallen! Lovis fick med ett par skor, sommarskor som var rosa med fjärilar på och silvriga snören! De hon egentligen ville ha var skrikrosa gympadojjor, glitter och prinsessorna på.... Ville inte mamman så jag tycker att jag förhandlade mycket bra =) Två par skor till priset av 300 kr =)

Sen blev det presentköp till fröknarna =) känns bra! Men det blev en hel del annat med... medel , linnen mm och inte mer än 2 kassar och det blev dyrt =( Inte roligt, har alltid ångest när jag åker därifrån och det känns som om jag vill lämna tebax alltesammans...

Midsommarfesten på jobbet e över och det gick hur bra som helst! Jag har gått med stavarna runt strängen och sen en snabbis med Pia och hundarna ( hon passas chefens hund)! Mysigt!! Nu hamnade jag här medans kaffet kokar. Håller på att fixa lite matsäck till mitt ♥ för han ska till hamnen och jobba natten. Nu ligger han och sover på soffan, ska strax väcka honom... Men man får överraska lite!!

Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0