Hej & hå!

Skolavslutningsdag! Det var fullt av bilar runt jobbet... Tur att jag började lite tidigare idag så jag fick en parkering! Många finklädda var det, synd bara att de fick ett sånt tråkigt väder!!

Tycker att det är något speciellt med skolavslutningar och idag slutar vår Alvin 8:an, bara ett år kvar på Vidhögeskolan! Wow, stod i föntret på jobbet och spanade men jag fick ingen glimt av honom =( Kunde inte vara med i år för jag jobbade och det kändes lite knasigt! Inga vikarier finns det att tillgå heller och jag hoppas att de löser morogndagen så jag slipper gå in och jobba!! Imorogn är min lediga dag och jag har andra planer än att jobba, såklart!! Då kostar det =)

Känns otroligt skönt med helg!! Fattar inte vart veckan tagit vägen, känns som om det var måndag igår... Har haft tusen saker att göra och det känns som om jag bara fått gjort hälften! Det ständiga dåliga samvetet som gnager kan jag tro! Varför kan man inte vara nöjd med det man faktiskt har gjort?? Kvinnligt?? Kan så vara!

Nåja vad händer denna helg då?? Klassträff ikväll!!! Yes va roligt det ska bli!! Blir en pizza på Stantons!! Eller sallad, jag får se hur bra karraktär jag har!

Fredag?? Vet inte vad som händer & fötter... Inte lördag eller söndag heller, tror jag! En ledig helg?? Kan det vara så?? Helt otroligt och såå skönt! Lugn & ro är precis det vi behöver känner jag! Har vart såå mycket och jag hänger inte med!

Nä nu blir det nog en dusch så man e fräch tills ikväll =) Sen en slummer på soffan kanske?? Lite fruktsallad.... Mumma!! Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0