Läggdax??

Haft en super mysig försommarkväll med de finaste ♥ Grillat, ungsbakade potstis, sallad, färska jordgunnar med grädde & rosevin =) Inte illa för en lördagskväll i juni!

Ellioth slocknade i soffan innan vi hunnit medd jordgubbarna och har sovit sen länge! Min gubbe sover oxå gott i sängen! Min dotter har lekt här för fulla muggar med mig, Janice & Christoffer. De åkte nyss hem och vi borstade tänderna. Nu ligger hon i sin säng och ska sova =)) Andra natten i rad då hon gått & lagt sog själv!!! WOW!! Mamman sitter dödstrött & väntar på att hon ska somna så jag me kan gå & lägga mig men jag vill ju liksom inte störa innan hon somnat!

Tack Janice för hjälpen med min Mp3 =) Ser fram mot min morognpromenad med stavarna & Mp3- MUSIK =)) Yes! Tänka sog va hon kommer flyga fram =))

Nu verkar det sova i rummet bravid så nu ska jag börja släcka ner och krypa ner i bingen jag me!
Sov gott på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0