Ledig fredag!!

God morgon på er!!

Åh va underbart, vi är lediga idag och det käänns såå skönt!! Ingen direkt sovmorogn precis men så e det ju i det här huset!!

En hel dag framför oss och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den ännu... Vädret verkar vara ganska ostadigt kan man ju säga, men en tur till stan hade kanske inte vart fel! Hm jag får nog suga på det här en stund, fruskostyajm först och så vi se sen =)

Gick en alldeles underabr promenad med grannen Pia! Vi utforskade rundan runt Iglasjön och åh va vackert det var! Kan ju säga att detkommer att bli en härlig runda jag ofta komemr att gå! Det e såå härligt att komma iväg utan mina så loppor & bara få vara jag en stund! Vi tog stavarna, Pia lånade mina gamla och jag kan lova att det känns i kroppen idag! Vi höll ändå inte superfart men jag tror att jag behöver vänja mig lite först!

Nä nu skriker min son att han e hungrig minsann så mamman har nog inget val mer än att fixa frukost!
Ni får ha en härlig dag på er!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0