Maksjuka

Åh min lille skrutt har kräkts och vilken panik det bidde =( Det har vart en orolig natt... Uppe på toa men inget har hänt...

Nu när vi hade klätt oss och var på G så kom alltesammans =( Blev bara att ringa jobbet & Solkulla så två dagars vab framför oss och håller alla tummar & tår för att det blir jobb på torsdag!! Idag kommer vår nye chef på besök men jag får vackert vänta tills på fredag på vår avslutningsfest på Stinas då jag antar at hon e med!

Kan inte annat säga än att det bubblar & lever i magen och inbillningssjukan e på G! Håller tummar & tår för att det inte blir så illa. Han får sån panik min miniman! Tur att Alvin var här så han kunde ta Zelman för jag kan inte lämna Ellioth nu! Han sitter som ett dubbelhäftande lim på mig! Mycket film kommer det att bli och mycket gos & handsprit!!

Expedition - Sanering!!

Sänder lilla Sonja 1 år många grattiskramar!! Tänk att det redan gått ett helt år! Hipp hipp HURRA!!! Vi skulle vart där ikväll men det skjuter vi upp till en anna dag då vi e friska igen, magsjuka e inget man går runt med...

Nä nu e jag over and out och tillbaka till soffan och filtar & två kids! Ha en bra dag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0