Sommaravslutning

Hua va det e kvavt ute, kan nog bli åska i dag??
 
Svetten pärlar sig och jag har inget annat gjort idag än promenerat =) Vi vaknade sent idag, klockan var efter 8 så det gällde att rappa på för att komma till Solkulle till 9 med Ellioth!! Men vi lyckades =)
Jag och Lovis fortsatte runt strängen med Zelman och det var varmt! Var så illa tvingen om man ska råda bot på min träningsvärk som jag drog på mig igår! Gick runt strängen med mina nya stavar!! WOW me lika =) Då svettades jag det kan jag lova och det kändes helt underbart!
Vi lämnade Zelman och fortsatte till mammas jobb och hämtade ett papper... Vidare mot affären och posta ett brev =) Nu väntar vi med spänning...

Ikväll blir det sommaravslutning på Stinas med jobbet =)
Ska bli riktigt trevligt!! Först ska vi till Arleen för ett glas vin och sen går vi till jobbet och åker med Ellika =) Roligt!!

Lovis e fortfarande sig inte riktigt lik... Trött och seeg, sitter i soffan för det mesta med napp & snutte...  Mammas lilla Loppa!! Hoppas att hon blir bra över helgen! Annars blir det till vårdcentralen tror jag bestämt!

Strax ska det lagas mat, en kullinarisk rätt som köttbullar & makaroner med sallad till!! Inte helt fel!! Hoppas att det går hem hos min lilla höna! Sen blir det en promenadtil för att hon ska få sova en stund... Hämta Ellioth på vägen, men jag tror att jag får nog duscha innan, kan nog behövas!!

Ha en riktigt skön fredag!! KRAM på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0