Sommarbesök

Vilken superskön dag jag & barnen haft!! Till skollnad från gubben =( Han har haft suprmycket att göra på jobbet & känner sig ganska stressad och längtar självklart till sin semester! Det gör säkert inte saken bättre att vi är lediga!
 
Idag kom finaste Carro hit och åt sommarlunch tillsammans med oss! Sill & potatis på altanen i solen! Underbart! Massa tjejsnack har vi hunnit med =) Efter maten hämtade hon sina barn och vi förberedde kaffe inför att mormor kom hit med jordgubbar & grädde! Goa Nett och söta Vilja kom oxå hit och fikade tillsammns med oss =) Snacka om sommarbesök! Allt på altanen =) Vilja fullkommligt älskar att traska runt på gräset, hon smet hela tiden ut och log hela hon!! Busvilja är hennes andranamn =) Passar utmärkt!! Hon har de bästa läromästarna runt om sig =)
 
 
Har ni sett en underbarare bricka?? Brickan (som e från IKEA) har jag en gång i sommarpresent av min underbara kollega som jag kommer att sakna ♥
 
 
Ett underbart gäng med sommarbarn som fikar på jordgubbar & grädde ♥
 
Efter fikan åkte mormor hem och Nett & Vilja gick hem till Emmy som var hemma. Jag & Carro fastande på altanen och fortsatte prata, mysa & dricka kaffe! Barnen lekte & lekte & lekte och hade hur kul som helst =) Middagen blev gjord, Ellioth & Emma svansade bort till Nett & lånade en lök =) Det blev Fåraherdepaj & sallad lagom klar till maken kom hem från jobbet!
 
Kan säga att våra fem barn var gansla sandiga och sommarsketna =) In i en dusch med hela högen och på med rena pyjamasar =) Min lilla höna somnade nyss medans Ellioth ligger och ser på Tomtarna i skogen =) Han har lite svårare att somna idag för han var såå speedad så hälften vore nog!! Blir väl så när man har semster!
 
Tog ett gott kallt glas vin med grannen på altanen =) Mysigt!! Nu väntar jag på att allt e klart för att jag ska smita iväg med mina stavar och gå runt strängen =) egentid är vad jag behöver =) Min Mp3 är förhoppningsvis laddad nu så jag får lite go sällskap av Lalehs underbara toner! Älskar hennes musik och kan höra med om och omigen!
Jag får piska mig att gå så ofta jag bara kan, ska försöka varva med att springa med för ska sommaren fortsätta i denna underbara smakovation så kommer det att synas på mina volanger =)) Precis som det ska vara... Eller??
 
Nu kom min make in och jag flyr =) fältet... Behöver min skönhetsömn för imorogn bär det av till IKEA med bästaste Jen & Milo!! MYS på hög nivå!! sommarflanera runt bland all sommarrea, kanske kan det bli något fynd?? Köttbullelunch innan bilen går hem till Veddige igen, inte helt fel!! Otroligt billigt för en mammse & hennes troll =) Me like!!
Söv sött allesammans!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0