Städtagen =)

Wow man kan undra vart all energi kom från... Har fått gjort en hel del idag =)
Roger åkte med ungarna & hämtade pappas släpkärra medas jag & Zelma tog en runda runt strängen på morgonen... Vi höll nästan på att blåsa bort men vinden var inte iskall och det var skönt att röra på dökötten =) Har blivit ganska mycket rört på i helgen och jag känner mig ganska nöjd!! Har i och för sig pillat i sig ganska mycket gottigt oxå men rör man på köttet så funkar det jue!

Sen blev det storröjj i förrådet så nu e det hur fint som helst =) Jag har skurat badrummet, rensat avloppet - vilket var prppfullt i duschen! oj oj oj va jag fäller, har snart inget hår kvar! Dumma dumma dumma miog till att gå på den dumma dumma iden med camebridge!! Den har inte annat vart än skit! Gick ner hur finst som heslt, gick upp hur bra som helst efteråt, tappar allt hår så det blir dax för klippning snarast! Sen den jävla magkartarren med!! Skit med, man ska inte hålla på med sån skit!!

Nä nu promenerar jag =) Har gått till Karlssons för att leta present till lilla Sonja som fyller 1 år imorogn!! Oj vad tiden går undan!! I morogn är det ett år sedan vi kom hem från Mallis... Åh I miss Mallis!! Spara spara spara så kanske det kan bli en sväng nästa år?? Tänk va underbart det hade vart!!Hittade inte ett skatt till Sonja, fanns bara skit på Karlsson så det får fixas imorogn efter jobbet...

Grill tänds på i eftermiddag när mina älsklingar kommer hem från deras turne... biltvätt, sopslängning mm... Ska ta mig en vals med dumsugaren nu.... kan ju behövas!!

Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0