Äntligen hemma

Sitter bänkad framför tv:n och tittar på Äntligen hemma! Gillar det programmet mycket!! Man får lite tips och infall som förgyller tillvaron!!

Min dotter sitter bänkad rfamme vid tv:n hon med i sin fåtulj och är allt annat än trött =/ Undrar hur jag ska få henne i säng... Jag hara försökt få henne att somna sen halv 8 och jag erkänner att nu gav jag upp!! Orkar inte var irriterad längre så nu låter jag henne va ett tag! Så kanske hon kryper upp hos mig snart!

Ellioth var megatrött idag!! Jag slet och stekte pankaka men han orkade bara 2... Ovanligt för att  vara honom men det e klart, han tryckte i sig tre mackor till mellanmål =) Lovis åt en och en halv sen var de trötta & gnälliga!! In i duschen med dem, en skrikandes i högans sky! Det dröjde inte länge innan den andra skulle låta likadant! Ljuvlig öronbedövande musik! Men rena blev de, insmorda blev de och rena pyjamasar! Det dröjde inte länge innan Ellioth somnade i soffan! Hade hoppats på att Loppan med skulle göra det med vällingen men den gav ett uppåtchack utan dess like!

Längtar till min man kommer hem, han jobbar och sliter fortfarande! Men det verkar som om det dröjer =( Nåja jag får sällskapa med en galen dotter och House =) Tisdagen går över den med!

Kan ju säga att pannkakaorna i köket som blev över står risigt till men jag har en vild diskussion med mig själv och ska ta den sista soppan sen! Två fulla dagar kvar, det ska jag ju fixa!!

Imorgon e en lååång dag =( Sen en kort och sen e det fredag =) Peace of cake  =)

Nä nu gör jag snart ett nytt försök!! Håll tummarna för mig så min loppa somnar och så jag kan få en liten stund bara jag med en rykande varm kopp te och House innan kudden ropar!

Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0