En ny vårdag

Åh jag håller alla tummar & tår för att det ska bli en fin dag idag!! Den där Parisvärmen kan väl komma idag =) Gårdagen var INTE härlig att stå ute på en förskolegård, inte bygga sandslott i sanden heller för den fick man i ögonen =( Hua!!

Vi hade en väldigt bra dag igår trotts en låång dag på jobbet! Märks grymt mycket på barnen att de vart där läängre än vad de brukar och det är inte någon hit! Men efter avklarat jobb stack jag och köpte en blomma till Sofie och hämtade barn... Gick väldigt fort när jag sa att vi skulle till Herman =) Barnen var hur snälla som helst och det var nemas problemas!! En mycket snabb promenad hann vi med efter hämtinng men den var allt annat än underbar!! Det blåste sån motvind på hemvägen att jag trodde aldrig vi skulle komma hem igen! Men jag såg det som en mycket bra träning att köra en vagn med två kids i i MOTVIND!!! Ja man ska väl vända saker till det positiva eller??

Hem till Sofie och fira av henne ♥ Det var supermysigt!! Hon bjöd på frallor och allehanda tillbehör och prinsesstårta! Såg såå gottigt ut men jag tog mitt te och jag klarade gårdagen med utan att falla för frstelsen =) Majakakakn på jobbet hade stått och läskat mig hela dagen på bänken och retast men nu har barnen ätit upp den så nu e det lugnt =)

Helene & Jeanette och hennes Elin kom med bort till Sofie och det var ju roligt att träffa dem, det händer juinte såå ofta!! Det blev massa härligt snack vid kösbordet och sen kom min gubbe bort med =) Kändes såå gött att träffa honom en stund!! Hoppas inte han blir såå sen idag efter hans utbildning!!

Idag bär det av in till Hajen efter jobbet för att handla till helgen, massa härliga grönsaker & frukt ska nu fylla min kyl =) Underbart!! En tur in til city blir det säkert  oxå, hoppas jag =)

Nu blir det till att väcka min lilla Sessa och få på henne kläder, slita min prins från tv:n... Och till deras jobb =)

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0