En väldigt trött mamma

God morgon!!

Herre gud, det måste vara degn efter =) Jag e superduper trött!! Låg o snooza i 20 minuter och sen in i en dusch men jag känner mig fortfarande i dvala =( Undrar hur det ska gå denna dagen! Det kostar på att fira födelsedagar =) Men det var det värt!! Blir en vända till på lördag jue men då e det ju söndag efter så då kan man kanske få sovmorogn =)

Men jag kanske vaknar nu när man går ut med hunden =) Håller alla tummar och tår!

Är så förundrad över att mina barn nu sover heeela nätterna i sina sängar ocj det gör mamman med =) Det är helt otroligt och alldeles underbart! Kanske e därför mamman är såå trött =) inte van vid detta mmirakel, att få sova! Det har jag liksom inte gjort sen Ellioth låg i magen =) Hi hi hi det e ju ett tag!

Nä nu blir det påklädnad av två barn! Utgång med hund, lämning på Solkulla & sen till mammans jobb =)

Ni får ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0