Gekås!!

Idag blir det en tur till Gekås med Lovis och min mamma!! Ska bli riktigt mysigt! Vi ska inhandla det sista till Ellioths födelsedag, lite påskpynt och sen lär det väl hamna både det ena och det enadra i den där himla vagnen =) Precis som det ska vara =)

Lite update på Camebridge =)
Jag har gått in på den fjärde veckan på ren kur nu och har fått ett minus på 8,1 kg =))
Känns otroligt bra och jag känner mig fortfarande taggad att fprtsätta lite till, tills jag har marginalen på min sida så att säga! Där efter har jag bestämt mig för viktväktarna online =) Kommer bli super, tänker INTE ge upp!!

Nä nu ska jag åka iväg till jobbet där lisebergsmålningar & själporträtt väntar och hopp om en lite mindre blåsig dag så vi kan njuta av att vara ute på gården! Igår var det bedrövligt kallt och vi blåste nästan bort!
Jag var på en mycket intressant föreläsning igår på Campus om barns matematiserande! Ny forskning av en gammal lärare till mig från högskoletiden! Det var riktigt roligt! Planerar dessutom att fortsätta min handledarutbildning på 5 p till hösten!! Känns som en mycket bra insperitationskälla!!

Ha en mycket bra dag!!! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0