Grattis Farmor på 96 års dagen!!

Idag e ingen vanlig dag för det farmors födelsedag!!
Hurra hurra HURRAAA!!!

 Tänk att hon blivit så gammal som 96 år, det är en hög ålder minsan!
Önskar såå att hon fått vara frisk så hon kunde fått vara med oss!!
Men så är det inte och hon orkar inte heller =(

Idag ska vi åka in och fira henne med tårta & tulpaner ♥
Ska bli såå mysigt!!

Tyvär kan varken Alvin eller Ellioth följa med...
Ellioth med sina vattkoppor, farmor har inte haft vattkoppor!!!
Alvin ligger fortfarande i hööög feber!!
TRÅKIGT!!!

Men vi får åka in allesammans så fort alla e friska!
Idag ska vår lille Nisse få vara med sina gudföräldrar =)
Kommer ju bli hur bra som helst!!


Nä nu var det en liten kille som sa att han var hungrig så då blir det först meducindax och sen ska mamman fixa frukost till sina små sjuklingar! Pappan sover fortfarande, för en gångs skull!! Tänk det e inte ofta han kan sova om morgonen... Vaknar alltid samma tid =(

Jag sitter här och dricker mitt te... Bara en vecka kvar!!
Sen när pappan e vaken blir det promenad för mig och hunden och jag hoppas verkligen att jag ska vara piggare idag än igår!!! Vill inte vara seg!!

Ha en bra dag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0