Grattis Janice!!

Idag är ingen vanlig dag för det är Janice's födelsedag!!! Hurra Hurra Hurra!!!

Ett jätte grattis till dig på din dag!! Håller alla tummar & tår för att du ska bli bättre gumman!! Tänker på dig!!




Ett alldeles underbart väder är det ute idag! har vart på två rundor idag och känner mig ganska tillfreds =) Igår var ingen bra dag, kände mig off!! Började tröttna en hel del på sopperiet och börjar längta lite efter mat faktiskt! Men jag var tvungen att se hur långt jag kommit eftersom min vår är lite upp & ner =( Den gör lite  som den vill... Jag vårstädade min garderob =) Och provade ALLA mina kläder och inser att jag faktiskt kan ha allesammasn =) Jag kommer i mina jeansleggings i stl 38 som jag inhandlade till Mallorcaresan =) YES jag är där igen!!!

Jag blev taggad till tänderna ige och bestämde mig för att nu har jag satt ett stopp, jag går på ren kur fram till nästa fredag! Då blir det premiärätande =) Då har jag kört i nästan 5 veckor på ren kur och det känns jätte bra, då har jag marginalen på min sida! Därefter blir det upptrappning som gäller, hur länge vet jag inte... Ett mål om dagen eller två?? Vet inte men man får nog ta det ganska lugnt i alla fall!

Nu blir det lek och bus här hemma för Carro & hennes små kommer hit på en kaffe =) Härligt med besök!! Lite mammasnack kan ju alltid behövas!!

Imorgon fredag är vår lediga dag och det känns helt underbart att vara hemma i detta underbara väder!! Jen och hennes Milo kommer ner på förmiddagen för en strängenrunda =) Härligt med lite sällskap =)

Nu död datorn så det e lika bra att lägga ner den här verksamheten och byta en fylld blöja =)
Ha en fortsatt bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0