Morgonpromenad!

Vilken underbar morgon!!

Precis hemmkommen från en härlig kall promenad med hunden =) Idag var det riktigt kallt, man vänjer sig fort... Men solen sken och gav positiv energi! Jag bara älskar att gå runt strängen med hunden, det ger såå mycket!!

Idag kommer det hända mycket... Vi ska åka och titta på en Pontiac =)) En svänga om stan för att inhandla lite grejjer och som en perfekt avslutning på en solig lördag ska vi hem till 6:an för att fira Vilja 1 år ♥

Känns hoppfullt!! Dag 6 idag och jag ska fixa den lika bra som alla de andra dagarna!! Nemas problemas... (Det e inte nemas problemas heela tiden men jag måste peppa mig själv)

Ha en underbar lördag på er!! För det ska vi ha!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du är jätteduktig! Har snart gått 1 vecka - bara 2 kvar! Hejja dig! <3

2012-03-03 @ 16:15:38
URL: http://altessonkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0