Regn, regn och regn...

Gutten morgen!!

Åh va jag blev besviken när jag tittade ut idag... Hade planerat att hitta på något kuligt med mina barn!! Roger ska åka ut till Kenneth så vi hade haft ett par timmar att slå igen! Det är totalt fel tidpunkt i månaden för mig att åka och bada oxå =( Så det sket sig, tänkte att man kunde fixa en matsäck och åka någon annanstans men vara ute i regn det står jag inte efter det kan jag löva! Lekstugan?? Nej inte när vi ska ha barnkalas nästa vecka där... Åhhhh!!


Nåja vi får väl se vad dagen bjuder på.... Lovisen sover fortfarande och det e bara jag och Ellioth uppe... Vaknade samma tid som hela veckan... Varför kan man inte ens få sovmorogn på en söndag, till och med när den minsta fortfarande sover!! Usch det känns som en surer dag =(

Nä en kopp te så kanske det bllir bättre! Ha en bra dag på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0