URK!!

God morgon om man nu kan säga så särskilt god =( Ingen rolig natt, kunde inte somna igår.. Ingen gubbe hemma och jisses va jag sover kasst då! Två kids i sängen och snurrat och drömt!

Hade avd-möte igår och det var lite jobbigt... Mycket info och trött blev man efter en arbetsdag från 7 - 19:30... Är INTE taggad inför dagen heller... Har utv-samtal med vår chef idag och sånt e ju alltid lite pirrigt... Men det kommer säkert att gå bra! Finns ju ganska mycket att samtala om! Har förberett mig en del, tv a4 sidor skrivna nu på morgononen =) Produktiv morgon =) Vaknade långt innan klockan ringde så det var bara att traska upp, inte långt efter kom Elliorh så han har minsann mornat sig i soffan!

Nåja slutgnällt! Det ser ut att bli en fin dag idag och det ser jag fram mot!! Jag hoppas på en del självportträtt gjorda på förmiddagen och utgång både innan & efter lunch =) Mycket luft och SOL behöver den här mamman!!
Ellioth ska hem med Herman idag så då ska jag passa på att gå ut & gå runt stränegn efter jobbet med Loppan för Roger sover då. Han ska jobba natt igen den natten som kommer...

Ha en bra dag idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0