48 timmar

God morogn på er alla andra morgonpigga =)

Hade en Nisse som vaknade strax efter att hans pappa gick till jobbet =( Kan man inte ens få liiite sovmorogn när man är hemma med sjuka barn?? NEJ inte om man har en Ellioth!!

Han kom intassandes med Alfons Åberg så vi låg & mös och läste Alfons klockan 6 på morognkvisten =) Sen var mamman piggelin med! Nu sitter hon i köket med en kopp kaffe och har nyss puttsat fönstren på utsidan vid altanen... Innan solen och värmen kommer där, redan 17 grader i skuggan så jag väntar mig en grymt varm dag!

Hoppas på att jag får gjort någon nytta när man går hemma och vabbar, putsat fönstren, bytat gardiner i sovrummet för nu ska vinterkänslan bort bort bort!! Tvättar & bytar sängkläder =)

Loppan har inte kräkts mera heller, mamman var skum i magen igår men inget mera... Får hålla tummar & tår för att det inte blir värre heller.... Lite surt e det allt att gå hemma men vad gör man!! Går jag hemma har jag i alla fall gjort det jag ska =) Känns bra i samvetsbanken =)

Känns oxå bra att jag förmodligen hartvå friska barn på torsdag då de ska åka bussen till stättared med Solkulla!! Ellioth började babbla om det igår och då fick mamman panik, tänk om i fall att de inte e friska då!! Ellioth som längtar såååå!!

Nä nu har hon rastat klart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0