Äntligen fredag!!

God morgon på er!!

Det regnar INTE och det är just nu ett stort plus för mig =) Klockan ringde kvart över 5 men jag bara orkade inte ta mig ur sängen... Snoozade till halv! Sen var det bara att ge doggen mat för att sedan dra på sig kläder & ge sig ut på ett "Kalle" varv =/ Dödstrött och det kändes ju som om jag la mig nyss! Vart uppe två gånger, en med varje barn ocg avbruten sömn e ingen hit!

Mensverken från helvetet har innfunnit sig så nu e det bara att vänta på Stokholms blodbad =( Blir en IPREN nu till frukosten för att klara av jobbet känns det som! Men jag lär inte hinna tänka efter när jag väl kommit dit... Ingen vikarie =( Efter lunch är det jag och Rebecka & då hoppas jag på att det blir trolldegsbockar!! Tänk att nästa vecka är det sista veckan för miin student =( Ska bli riktigt tråkigt tycker jag för det har verkligen gett hur mycket som helst! Håller alla tummar & tår för att jag ska komma in på vfu.lärar utbildningen till hösten!

Ska se mig om efter nya jobb =) Hade vart riktigt roligt att förändra & förnya! Vi får väl se vad som händer & fötter men ser ni något får ni mer än gärna ge mig en hint =) Tacksam för lite help from my frends!!

Nu blir det frukost för min del och kaffe!! Vilket kan behövas =)
Ha en riktigt skön fredag & mys in helgen när ni kommit hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0