Bröllopsdag <3

♥ Tänka sig för 32 år sedan sa mina älskade föräldrar JA till varandra i kyrkan ♥
Ett jätte grattis!! Bra jobbat!!

Många pussar & kramar
från hela ygre familjen Stehnson


Haft en grymt mysig "fredag" idag!
Fått gjort grymt mycket på jobbet och känner mig mycket nöjd!!

Jen & Milo kom hem efter jobbet och fikade på äppelpaj & vaniljsås...
Såå mysigt, vi har suttit i köket och bara snackat tjejsnack och myst medans barnen lekt!

Mitt hjärta ringde hem på vägen och undrade vad vi skulle äta...
Han var sugen på rev från Kvantum, potatsissallad mm och jag var inte sen med att tacka JA!!
Jen & Milo stannade på kvällsmat med och det var en superstart på vår långhelg!!

Sitter här i köket & bloggar till ett glas vitt...
Roger söver en nyduschad Loppa i soffanoch mest troligt sussar han med =)
Ellioth ligger & kollar på Bamse och sover säkert han med!

Snart börjar Greys så då bäddar jag ner mig i soffan... Ska bara rasta doggen med innan jag kryper till kojjs!

Vill önska er alla en jätte skön helg!!
KRAM!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0