Chips & crousing i stan

Haft en lugn & skön lördag!
En tripp till mormor & morfar på förmiddagen. En snabb sväng in till stan, mormor, jag & barnen för att handla lite. Fick till och med köpt nytt dansk rågbröd =) Me like!
Korvgrillning, lördagsgodis & fika blev det ute hos mamma & pappa, massa snack och mys! Precis som det ska va!

Vi har tagit det som det kommer den här helgen med och det känns jätte skönt även om det är lite rastlöst oxå! Det blev pizza till middag med önskan av Ellioth =) Söta ungen! Va ganska gött och det var skönt att slippa laga mat för det hade jag egentligen ingen lust med.

Sen satte rastlösheten fart & vi beslutade att det fick bli en crousingrunda in till stan för eventuell glass men inget var öppet. Kan va en önskan om sammaren =) Kanske lite väl snabbt...
Men en tur till Solviken och hoppade på stenarna & kollade på vågorna. Sen spanade vi in lekplatsen vid polisen =) Ungarna älskade det, gungade i kompisgungan och körde tåg =) Äntligen är det ok för Lovis att leka där med... Hon har vart lite liten innan men nu funakar det perfekt! Snålblåst ända in på skinnet gjorde att vi inte stannade alltför länge till barnens förtret =/ Får bli en tur därom imorogn efter ett besök hos farmor ♥

Va gottigt med en varm kopp kaffe hos familjen Altesson kling innan vi damp ner i soffan och fram med chipset, salta pinnar & lite ostbågar från igår =) Jag & Ellioth sov över en timme på soffan på seneftermiddagen så vi planerar att vara uppe lääänge =/ Vet inte riktigt vad jag tycker om det just nu! Då var det superskönt, jag sover aldrig på soffan för att jag inte kan men idag kunde jag det!Hoppas jag kan sova inatt med!!

Står inför ett knepigt beslut... Ska kontakta läkaren på måndag och se hur f*n jag ska göra med min mage! Hade inte tagit imorses eftersom jag ätit en två veckors kur klart nu... Med en gång på förmiddagen satte det igång och eftersom jag ska äta vid behov så åkte det ju ner en tablett... Är det meningen att jag ska tryffla meducisn för jämnan eller?? Behöver nog lite hjälp med detta för det e stressande med...

Ne nu håller vi tummarna för att Sverige vinner hockyn mot Italien nu ikväll, just nu står det 4- 0 till  oss så vi hoppas ju såklart =) Hejja Hejja Hejja!!

Gonatten på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0