En galet mysig eftermiddag...

...  i sällskap med familjen Lång =)

Barnen har lekt, lekt & lekt och verkligen haft superskoj =) Mammorna har suttit i skuggan och snackat massa härligt tjejsnack!

Kvällsmat, "snösprayning" i form av getingmedel.... Lär nog aldrig göra om det!! Det blev bad på löpande band, tvätt i maskinen, nya rena pyjamasar, blälling och en kopp kaffe för att lugna nerverna en stund till innan det var dag att fara hem till två små sängar.

Dessa troll leker fantastiskt tillsammans och har fantastiskt roligt tillsammans och man lär nog får se upp med dem always =) De lär hitta på både det ena och det andra =)

Nu ska jag ta mina troll och hund och gå till Solkulla för att lämna dem innan jag far till mitt jobb! Ikväll blir det after work med tjejerna och det ser vi fram mot!!

Var och lämnade småkakorna igårkväll & det var grymt uppskattat =) Känns såå roligt!! Hoppas att det kommer mycket folk på loppisen på lördag klockan 10 utanför aulan på Vidhöge skolan!! Vinsten går till Alvins klass
& deras komman de klassresa nästa år!!!

Ha en riktigt härlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0