God morgon!!

Inget roligt väder idag utanför fönstret och jag drar mig för att klä på mig och ge mig ut med Zelma, två barn och mig själv =)

Ellioth ville vara hemma från förskolan idag så vi bestämde att detfår bli en mysdag inne! Jag känner mig mycket bättre idag och siktar på attgå och jobba imorgon! Lovis leker för fulle med Ellioth och e på ganska bra humör så det ska nog inte vara några problem för henne att gå imorgon heller =)

Till fruskosten kokade vi ägg till allas förtjusning! Det är vaninnigt gott med ägg och de mättar otroligt bra!



    

Mina små busfrön mitt i frukosten ♥

Tvätten är vikt och inlagd i garderoberna... Påsar mm står klart för att åka upp på vinden med avlagda kläder så nu gapar barnens garberober ganska tomma =/ Shit va de vuxit och ooops det e vist en sommar på G med allt vad det innebär... Min garderob ska vi inte tala om men den får allt fyllas på till nästa månad =) Då e det mammans tur om inget annat oförusett faller på =)

Nä nu kanske man skulle städa toaletten... Äntligen har orken kommit tillbaka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0