Lååånghelgen

Haft en helt UNDERBAR helg tillsammans med familj & vänner =) Känner mig grymt utvilad och på ett kalashumör!!

Jag & Roger fortsatte vår möbelturne under helgen och vi är fortfarande inte säkra på vad vi vill... Men en sak e säkert vi vill INTE lägga såå mycket pengar på utemöblerna! Vi fortsätter leta & kollar även begagnat! Är det någon som har tips får de mer än gärna komma med det =)

Roger jobbade söndagen på Väröbruk så jag och Nett passade på att spendera dagen på Stättared vilket var mycket uppskattat både av barn & vuxna =)



Den här underbara dunbollen fann jag och blev tokkär i ♥ Vi är inte överrens o detta i min amilj och jag förlorar med hästlängder... Roger "tål inte" dem =) Vad vet jag... kan så vara eller inte! Men det kommer inget nytt tillskott i den här familjen innan jag har barn som vill & kan lite mer än nu!! Men otroligt söt va den!!




Min lilla Loppa posar utanför ♥




Ellioth ställer med upp på en pos ♥




Ellioth kikar in på de andra söta små dunbollarna, dessa var riktigt små sist vi var uppe! Alldeles ljuvliga, ena örat rätt upp och andra rakt ut =) Sötisar!!




Fika var inte helt fel =) Varmt & härligt va det, alldeles föör mycket kläder npå mamman... Kunde ju haft shorts i alla fall!!




Puss på Vilja!! Sötisar dem med ♥





Vilja undersöker & utforskar stättared och det var premiärkrypning och en överlycklig Vilja som tyckte att den nya världen var väldigt rolig & spännande =)

Hade en Lovis som sov som en stock i flera timmar efteråt =) Vilja däremot sov bara på vägen hem =/

Kvällen bestod av mys i soffan, promenad och ingen tv! Jag blir såå trött, varför i hela världen får de lov att sända gammal dynga på helgerna??!! Vill ju för fabian se något bra på kvällen!! Blev en tidig sänggång för mig, fanns inget att glo på så då kan man ju lika gärna gå och knoppa sig! Skulle upp i ottan så det var faktiskt skönt i morses =)

Dagen började med en promenad genom skogen med Zelma, hur skönt som helst!! Taggad inför dagen på jobbet och ett supergött väder! Fick gjort ganska mycket på jobbet ända tills de ringde från Solkulla och sa att Lovisen hade kräkts över hela bordet =( Uj uj uj inget roligt, packa ihop på jobbet och fara & hämta min lilla höna! Vi har spenderat eftermiddagen i soffan och slumrat en bra stund! Lovis vaknade nu och småtuggade på en macka, mest för att Ellioth hade en och hon ska ju inte vara sämre... Men den smakar inte och nu är det någon annan som smakat den! Sjukskrev mig tisdag & onsdag så har vi ramat in de 48 timmarna i första läget & nu håller vi tummar & tår för att det ska bli lindrigt! Miin mage har typ ballat ur den med och jag bara känner hur det lever rövare därinne =/ Kan undra om det bara e huvet det lever på??

Resten va dagen spenderas i lugnets tecken och det blir inte många knop gjorda! Planerar för en långpromenad ikväll när gubben kommit hem =) Får se om det blir med eller utan hund! Zelma är mer än lovligt surig! Visar med hela henne att hon vill minsann inte gå runt strängen, stannar och råglor på mig och tänker inte gå en meter, kan bokstavligt talat dra med henne! Gammal, tja... 9 år e hon så hon e kanske inte purfärsk men inte heller stenålder =)

Nähe nu får jag ta tag i mitt liv, det går inte att sitta här hela dagen... Har evå kids att ta hand om =) Ha det bäst & här kureras det med allt vad det innebär!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0