Längtar...

...tills min gubbe kommer hem =) Då blir jag glad!

Det e inget kuligt att ligga i soffan mera!! Ellioth är hemma nu så då e det lite mer liv i luckan och han bygger med järnvägen i vardagsrummet... Det bråkas lite barnen emellan precis som det ska göras med syskon =/ E det inte den ena så e det den andra...

Lovis leker lite nu i alla fall och det e lite lugnt på hennes rum. Hon har fortfarande feber och e allmänt kinkig! Tål INGENTING!! Hon har inte sovit lika bra idag så det blir förhoppningsvis en tidig sänggång för hennes del! Men vi har myst & slappat hela dagen i soffan ♥

Nu e min gubbe på G till Götlaborg med Klingen för att hämta hem hans nya bil =) En pappa som ett barn på julafton!! Ska bli riktigt roligt att se vad det blev när han kommer hem!! Men jag litar på honom ända till det där lilla med om det e rökt i den... Han känner inte det lika tydligt som jag gör... Håller alla tummar & tår för att den e OK!

Sitter och funderar på vad man ska hitta på till kvällsmat idag... Är sugen på pannkaka och sylt men jag har inte så mycket hemma för det så det får la vara... Orkar inte ge mig ut med tvp barn & handla det så jag får nog skrynkla ihop invånarna en trappa upp så vi får kommit på nege annat =) En megafösrkyld mamma e inget kuligt med två kids hemma... URK förlåt för mitt gnäll... Ska skaffat mig bättre ork och mindra gnäll till imorogn =)

Ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0