Måndag morgon!

God morogn mitt i blåsten!

Ser ut som jag kommer att flyga till jobbet!! Oj va det blåser!

En lååång dag framför mig idag så det e bara att bita ihop och ta dagen som den kommer. Hoppas att min vikarie kommer & att dagen går fort! Ikväll fortsätter vi med OUR-möte så jag slutar nte innan 8 =/ Men vi ska måla våra fina trolldegsbockar på jobbet idag och förhoppningsvis fortsätta med de barn som inte fått gjort... Mysigt!! Tror på en innedag i ateljén =)

Packat all mat för dagen, meducin mm...

Nu är det dax att klä barn & lämna halv 7 =(Tycker inte om att lämna såå tidigt men det är ju inte allt för ofta tack o lov! Måste hitta mina nycklar med =/ Har inte den blekaste var de kan vara... Oj!!!

Ha en bra dag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0