Stättared

 "1:a maj välkommen till vår byggd igen"

Tänk att det verkligen är 1:a maj... redan! Fattar inte hur det gick till =)
Tiden rasar fram och man hinner knappt med alls!

Det har vartalldeles underbart väder denna majdag och dethar familjen Stehnson utnyttjat till fullo =)
Promenaden på morgonen var en perfekt start på dagen för mamman & Loppan somnade gott!
Jag sprang nästan halva vägen tillbaka och det kändes urskönt!

På vägen ringde Carro och undrade om vi ville hänga på till Stättared!!
Japp klart vi ville så det var bara attbege sig hem, duscha, packa handla och iväg =)
En perfekt dag för en familjeutflyckt i goda vänners slag!!
Barnen lekte, kollade på djuren och vi vuxna snackde massa skit =) Hade supertrevligt!!

Det blev korvgrillning och kaffe med fika till!! MUMS!!

 

En liten Loppa och en liten Emma på upptäcktsfärd =)




På promenad genom skogen =)



En liten Loppa som vägrar hålla handen ute vid vägen får åka pappataxi...
Arg som ett bi!!




Ellioth har plockat blommor till som mamma ♥

 

Mums va det var gottigt med korv med bröd, barnen satt som små ljus!



Godingar på picknick!


  

Mitt hjärta och Patrik som grillar!




En fruktansvärd bild på mig tagen av mitt hjärta... Men han orkade inte kolla hur det blev =/
Men ett bildbevis på att den här mamman var oxå och majjade på Strättared idag!!

Ha en fortsatt trevlig första maj!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så mysigt det såg ut! Måste varit en jättehärlig dag. :-)

2012-05-02 @ 13:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0